2014-03-22

BNS naudoja sovietinio stiliaus propagandinį melą ir tyčia klaidina dėl prezidento rinkimų

BNS naudoja sovietinio stiliaus propagandinį melą ir tyčia klaidina dėl prezidento rinkimų
Delf.lt 2014 03 21 publikuoja klaidinantį BNS pranešimą apie rinkimuose į prezidento instituciją dalyvaujančių Vilmorus reitingus – visus mini, tik mane išbraukia.
Paprašius klaidą pataisyti, BNS pažada, bet nevykdo.
Kairėje esantis paveiksliukas darytas praėjus 12 valandų po pažado taisyti klaidą. Paryškintame fone tarp L.Balsio ir V.Tomaševskio turėjo būti mano pavardė su 3,7 proc., bet jo, kaip matote, nėra. Beje, lyginant su prieš savaitę atliktais Baltijos tyrimais iš 10 vietos pakilau į 6-ą. Delfi.lt vyr.redaktorė sakė klaidą taisys tik tokiu atveju, jei gaus BNS patikslinimą: tačiau nei patikslinimo, nei pataisymo.
A.Terlecko sūnus G.Terleckas man skambino ir priekaištavo, kodėl nusiėmiau nuo rinkimų jo neinformavęs, nes jis renka mano naudai parašus. Klausiu, iš kur tokia inofrmacija, sako, kad šalia stovi buvęs disidentas Vytautas .Bogušis ir šaiposi, kodėl G.Terleckas renka parašus kandidatui, kuris pabėgo iš rinkimų  ir siūlo lažintis, kad tikrai aš nedalyvauju rinkimuose.
Akivaizdu, kad sovietinio stiliaus propagandinis melas žmones veikia.
O štai čia lrytas.lt paveiksliukas, kurį atpasakojo BNS išbraukdami mano pavardę.


Panašų triuką prieš savaitę (2014 03 14) atliko lrytas.lt: paskelbė ir pusę dienos laikė internete informaciją, kad rinkimuose nedalyvauju – žr. dar vieną paveiksliuką: "Kitus tris kandidatus palaiko mažiau nei po procentą respondentų: 0,8 proc. respondentų sakė, kad balsuotų už Kristiną Brazauskienę, 0,5 proc. - už signatarą Rolandą Paulauską, o 0,4 proc. - už Naglį Puteikį, kuris rinkimuose nedalyvaus.": 
http://puteikis.blogspot.com/2014/03/lrytaslt-buvo-pasalines-mane-is-rinkimu.html

Komentarų nėra: